Antwoord op je vragen.
Op het moment dat de ICS-1000 niet meer reageert en de display knippert soms blauw en/of geeft de melding Lightwave RF, is hoogstwaarschijnlijk de adapter defect. Wij hebben helaas de originele niet meer leverbaar, maar u kunt gewoon een universele adapter aanschaffen. Dat werkt prima!
Als er “server retrying”, “server searching” of “time not set” wordt aangegeven kunt u de volgende stappen eens proberen:
Mocht dit niet tot verbetering hebben geleid ziet het er naar uit dat de modem/router momenteel de ICS-1000 van internet af haalt d.m.v. zijn firewall. Hiervoor dient u in de instellingen van de router iets aan te passen, er zijn 2 opties:
Het IP-adres van de ICS-1000 is terug te vinden via de groene knopjes op de ICS-1000 (system info -> MAC/IP)
U kunt voor meer informatie wellicht contact opnemen met de internet provider of met het merk van de router voor meer informatie over deze instellingen.
Wat u nou moet doen is op 1 van de bovenste groene knopjes drukken van de ICS-1000. U blijft drukken totdat u “Unit reset” ziet staan. Daar ziet u ook “Dereg” staan. Als u deze indrukt worden al uw mobile telefoons en tablets die gekoppeld zijn aan de ICS-1000 gewist. Daarna zou u de gewenste apparaten weer kunnen koppelen aan de ICS-1000.
Dit is mogelijk. Open de App met uw ICS-1000 op een andere smartphone/tablet dan waar u de ICS-2000 App open heeft. Volg stap 14 in de bijgeleverde handleiding van de ICS-2000. Wanneer het dialoog verschijnt om het signaal van een zender te klonen geeft u een AAN signaal in uw ICS-1000 App van de ontvanger die u wilt overzetten naar de ICS-2000. Herhaal deze stappen voor andere ontvangers die u ook wilt overzetten.