Kom je er niet uit? Neem dan telefonisch contact op of gebruik onderstaand formulier.
Beschrijf je vraag altijd zo gedetailleerd mogelijk, inclusief informatie over productmodel(len), de situatie en eventueel de MAC-code (deze vind je aan de onderzijde van het Control Station). Op die manier kunnen wij je sneller en zo goed mogelijk helpen.
Klantadvies kan best wat tijd kosten. Mocht u merken dat de lijnen bezet zijn, dan kunt u ons het beste een terugbelverzoek mailen. Wij streven ernaar om u dezelfde dag nog te helpen.
Let op: heb je een KlikAanKlikUit-product gekocht bij een winkel of webshop en heb je een vraag over retourneren, neem dan contact op met de desbetreffende winkel. Wij hebben hier geen invloed op.
Melding 23-11: op dit moment vindt er onderhoud plaats aan ons telefoon systeem. Graag verwijzen we u naar ons contact formulier of de chat hulp rechtsonder op de website voor het verkrijgen van ondersteuning.
- Bel +31 78 711 1260 (Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 9:00 uur - 12:00 uur en 13:00-17:00 uur)
- Email info@klikaanklikuit.nl
12-09-2024, 13:00
Op dit moment ervaart 1 van onze platform providers een storing, dit resulteert in problemen met het ontvangen van pushnotificaties in de KlikAanKlikUit app. Er wordt met de hoogste prioriteit gewerkt om dit op te lossen.
Neem contact op
Bedrijfsgegevens
- Adres Laan van Barcelona 600, 3317 DD, Dordrecht
- Postbus KlikAanKlikUit, Postbus 434, 3300 AK Dordrecht
- Telefoon +31 78 711 1260
- Email info@klikaanklikuit.nl
- BTW 009622378B01
- KVK 23078603
- REKENING NL82ABNA0467709998
- BIC ABNANL2A